- Informació al client: Horaris, tarifes, itineraris i, en general qualsevol tipus d’informació d’interés.
- Gestió de carnets propis: Altes, duplicats, restauració, renovació reactivació de família nombrosa/monoparental.
- Gestió de suggeriments, reclamacions i incidències per operacions efectuades en màquines automàtiques.
- Gestió i cobrament de suplements.
- Justificants en cas de retard de trens.
- Sol·licitud de factures.
- Consultes sobre targetes sense contacte.
- Recollida d’objectes perduts.
Horari d’atenció del Punt de Luceros
- Laborables de 7:30 a 14:30
Horari d’atenció de l’Espai de Dénia
- Laborables: 7:30 – 21:30
- Dissabtes, diumenges i festius:
- De l’1 d’octubre al 8 de juny: de 10:15 a 18:00 hores
- Del 9 de juny al 3o de setembre: de 12:15 a 20:00 hores

Telèfon d’informació 900 72 04 72 – Gratuït
Telefona i consulta tota la informació dels nostres servicis:
- Horaris
- Tarifes
- Gestió dels objectes perduts
- Llocs d’interés i esdeveniments
- Activitats d’oci i cultura del TRAM d’Alacant
Horari d’atenció
- Laborables i dissabtes: De De 7:30 a 22:30
- 10, 17 i 20 de juny: S’amplia l’atenció telefònica de 22.30 a 3.30
- Del 21 al 24 de juny: Servei ininterromput.
- Del 25 al 29 de juny: S’amplia l’atenció telefònica de 22.30 a 2.30
- Els divendres i els dissabtes de juliol i agost i la nit del 14 d’agost, servei d’atenció ininterromput.
- Diumenges i festius: De 8:10 a 22:00
App oficial de TRAM d’Alacant
Descarrega l’App oficial de TRAM d’Alacant en Google Play
Descarrega l’App oficial de TRAM d’Alacant en Apple Store