Data
01 de July de 2017

FGV licita la nova aplicació mòbil del TRAM d’ Alacant

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha licitat per import de 60.000 euros els serveis de desenrotllament i manteniment de dues aplicacions mòbils per a accés a la informació de Metrovalencia i TRAM d’Alacant. Es tracta de aplicacions independents, de semblant estructura i funcionalitats, i amb contingut adaptat a cada una de les singularitats d’estes explotacions.

 
Amb estes aplicacions FGV oferirà informació actualitzada dels serveis prestats a València i Alacant. Esta nova ferramenta permetrà que els clients tinguen accés a la informació del transport de manera directa, àgil i fiable, augmentant així el seu nivell de satisfacció i millorant la seua vinculació amb la marca.
 
Estes noves aplicacions formen part de les mesures impulsades per la Conselleria d´Habitatge , Obres Públiques i Vertebració del Territori que dirigix María José Salvador per a millorar l’atenció i el serveii que es presta des de FGV als usuaris de Metrovalencia i TRAM d´Alacant. 
 
Contingut de les noves APP`s
 
Amb estes aplicacions es dóna resposta a una de les demandes habituals dels clients que sol·liciten disposar en els seus terminals mòbils de dades actualitzades del servei de transport. 
 
Les noves aplicacions permetran respondre a les necessitats dels clients des de la fase de planificació del viatge (trajecte recomanat, títol de transport adequat, horaris, tarifes, etc.), durant el transcurs del trajecte (accés als perfils de xarxes socials de l’empresa, preguntes més freqüents, etc.) i fins a la seua finalització (informació sobre punts per a resolució d’incidències, llocs d’interés pròxims a les parades, etc.), així com la recarrega de títols per internet.
 
Estes APP’s comptaran amb els principals estàndards d’accessibilitat, complint amb la qualificació AA i incorporaran els mitjans per a fer accessible l’aplicació, especialment per a les persones amb discapacitat visual, auditiva o sensorial i la possibilitat de locució dels continguts i funcionament per veu, en la mesura que l’aplicació ho permitsca.I també estaran disponibles en tres idiomes configurables: espanyol, valencià i anglés. 
 
Este nou canal d’informació, una vegada en funcionament, se sumarà als mitjans que ja oferix l’empresa per a atendre el públic a València i Alacant com a web, xarxes socials o els telèfons d’atenció al client existents.
 
Fins a hui FGV no comptava amb aplicacions mòbils pròpies, l’empresa havia optat per facilitar l’accés a les dades del servei, testar-les i recomanar les que hagueren sigut provades amb èxit.
 
Els interessats poden presentar les seues propostes fins al pròxim 18 d’abril. Per a consultar els plecs es pot accedir a la Plataforma de Contractació del Sector Públic de l’Estat. El contingut dels serveis sol·licitats per FGV inclou el desenrotllament de les aplicacions para Metrovalencia i TRAM d´Alacant i la seua posterior publicació en Apple (App Store) i Google (Google Play); manteniment evolutiu; desenrotllament d’un gestor d’administració de les APP; i formació al personal designat per FGV en l’ús del gestor de continguts i en el manteniment tècnic de l’aplicació.

Notícies relacionades

04 - 10 - 2024

FGV facilita l’accés a les activitats programades a València i Alacant amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre

Metrovalencia i TRAM d’Alacant permeten accedir en transport públic a les propostes festives organitzades per la Generalitat La programació d'actes...
01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...