Data
18 de April de 2011

FGV va atendre més de 60.000 peticions d’informació en el seu Centre d’Atenció al Client d’Alacant


 Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) va registrar el passat any més de 60.000 peticions d’informació a través del seu Centre d’Atenció al Client d’Alacant.
 
Els responsables d’atendre als usuaris de la xarxa del TRAM Metropolità d’Alacant van tramitar durant 2010 una mitjana diària de 165 sol·licituds d’informació.
 
Els interfonos d’ús gratuït situats en les estacions de FGV i que permeten als viatgers contactar amb el Centre d’Atenció al Client només amb prémer un botó han estat el canal més utilitzat pels usuaris del TRAM. En concret, 29.155 persones van utilitzar aquest sistema per a sol·licitar informació.
 
El telèfon va ser el segon sistema de comunicació més utilitzat per a contactar amb el Centre d’Atenció al Client; en 2010 el personal d’aquest departament va atendre 26.763 cridades telefòniques relacionades amb el servei del TRAM.
 
Finalment, 4.072 usuaris es van acostar al Centre d’Atenció al Client, situat en l’edifici de l’estació de La Marina, on van ser atesos pels treballadors d’aquest departament personalment.
 
Juny, amb 10.217 peticions, va anar el mes en el qual major nombre de sol·licituds d’informació es van registrar. En aquest mes es van produir diferents fets que van motivar un increment en el nombre de les cridades dels usuaris com la inauguració de l’estació d’Estels, el canvi de capçalera de la Línia 4, la posada en servei d’un tramvia llançadora entre Porta del Mar i Sangueta, els serveis especials de Fogueres o la vaga maquinistes que va obligar a suprimir diverses circulacions.
 
A part de juny, els mesos amb major càrrega de treball en aquest departament van ser juliol, amb 9.519 sol·licituds d’informació, agost amb 7.903 i setembre 6.497. Només en aquests tres mesos, FGV va registrar el 50 per cent de les peticions d’informació de tot l’any.
 
La major part de les cridades rebudes corresponen a peticions d’informació relatives als horaris i freqüències de passada; en segon lloc, els ciutadans criden interessant-se per les tarifes i diferents títols de transport i la resta de preguntes corresponen a itineraris i recorreguts de la línies, habilitació de serveis especials, objectes perduts i altres qüestions relacionades amb el servei.
 
El telèfon gratuït d’informació d’aquest servei a l’usuari del TRAM és el 900 72 04 72; a més, és possible consultar aspectes relatius a la xarxa a través de l’adreça www.fgvalicante.com

Notícies relacionades

01 - 12 - 2023

Pradas presenta el nou sistema de traducció de llengua de signes dels Centres d’Atenció al Client de TRAM d’Alacant

La consellera d'Infraestructures ha destacat que esta iniciativa en la qual ha participat Fesord CV facilita l'accés al transport públic...
08 - 07 - 2023

FGV va facilitar la mobilitat de 1,8 persones usuàries en TRAM d’Alacant al juny

Els desplaçaments van suposar un 32,5% més que en 2022 i 449.594 més de viatgers i viatgeres que en el...
29 - 06 - 2023

FGV prestarà servei d’autobús entre Teulada i Calp amb motiu de l’última fase de les obres del nou viaducte sobre el barranc del Quisi en Benissa

La interrupció del servei comença el dissabte 1 de juliol i està prevista per un període aproximat de dues setmanes...