Data
14 de February de 2025

TRAM d’Alacant aplicarà des del 17 de febrer els nous horaris entre Alacant i El Campello que permetran servicis cada 15 minuts

TRAM d'Alacant FGV
  • Per a fer efectiva esta millora que afecta directament les Línies 1 i 3 FGV ha incorporat nou maquinistes
  • La modificació prevista també comporta canvis i millores en els horaris de les Línies 2, 4 i 5

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) aplicarà a partir del 17 de febrer els nous horaris de servici que permetran oferir servici tramviari cada 15 minuts entre Luceros i El Campello.

Este nou horari que afecten directament les Línies 1 i 3 és més d’acord amb les necessitats i demandes actuals dels usuaris, enfront de la freqüència de pas de 30 minuts establida fins a la data.

Esta millora és possible per la incorporació de nou maquinistes i també gràcies a la instal·lació de la nova fuita ferroviària de Luceros que permet augmentar el nombre de trens en circulació i en el qual s’ha invertit, per part d’FGV, prop d’un milió d’euros.

Més millores i canvis

A més, amb esta modificació tots els dies es millora l’oferta en les Línia 4 i 1, de manera que l’últim tren des de Plaça La Corunya arribarà a Luceros i no tallers. De la mateixa manera l’últim tren amb eixida de Benidorm fins al Campello, fins ara material buit, serà de viatgers.

Els dissabtes, diumenges i festius, la Línia 3 al final del servici des del Campello a Luceros tindrà el mateix servici que un laborable (dos trens més que actualment).

En Línia 2 (Luceros-Sant Vicent), en dissabtes, diumenges i festius, la primera eixida des de Luceros s’avança 15 minuts (6.24 en comptes de 6.38 amb freqüència de 30 minuts fins a les 7.24).

A l’inici del servici en línia 5 (Porta de la Mar-Plaça de la Corunya), els dos primers trens circulen com a tramvies de viatgers i els dos últims també circulen com a trens de viatgers entre Porta de la Mar i El Campello.

Per a més informació sobre els servicis, els usuaris poden consultar els horaris de pas, a més d’en les estacions i parades, en el telèfon d’informació d’Atenció al Client (900 72 04 72), així com en la pàgina web www.tramalacant.es, app oficial i Navilens Go.

Notícies relacionades

26 - 12 - 2024

Carlos Mazón: “Treballem perquè l’Estació Central d’Alacant siga una realitat al més prompte possible”

Assenyala que les obres de la futura Intermodal “avancen a bon ritme, amb gran determinació i prioritat” en la qual...
26 - 12 - 2024

Per primera vegada TRAM d’Alacant oferirà un servici especial en les Línies 1, 2, 3 i 4 durant Nit de cap d’any

El dispositiu previst es posa en marxa per primera vegada abans i després de les campanades Les quatre línies obertes...
23 - 12 - 2024

El Consell aprova el decret llei que prorroga fins al 31 de gener la gratuïtat per a joves en les tarifes de transport públic de la Generalitat

Per a continuar utilitzant este abonament fins a eixa data no és necessari realitzar cap mena de procés de renovació...