Sol·licita la teua targeta personalitzada

D’una manera més còmoda i ràpida. I arreplega-la sense esperes.

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana posa en marxa un nou servei gràcies al qual pots sol·licitar la teua targeta personalitzada a través d’esta mateixa pàgina web i arreplegar-la en el Punt del Client situat en l’estació de Luceros. Per a això, només has de seguir les instruccions següents:

1. Descarrega el formulari en format .PDF editable en aquest enllaç, emplena’l i guarda’l en el teu ordinador.

2. Envia un correu electrònic a l’adreça punt_luceros@gva.es amb la documentació següent:

  • El formulari emplenat.
  • Una fotografia de tipus DNI (de front, amb fons blanc, sense ulleres de sol ni màscara, etc.), en format .jpg i amb una grandària màxima de 100 KB.
  • El teu document d’identitat (DNI, NIE o Passaport) per totes dues cares.
  • El document acreditatiu que done dret a ser titular de la targeta personalitzada que sol·licites.

IMPORTANT: No envies un enllaç d’emmagatzematge en el núvol a què, per motius de seguretat, no podem accedir. Per favor envia un correu electrònic amb els arxius adjunts en el propi correu. Et recordem que els formats que has d’utilitzar són els següents:

  • Fotografia: .jpg
  • Document d’identitat i altres documents: .PDF, .jpg o .png
Tipus de targeta Documentació necessària
Bono 10 JOVE Només és necessari el document d’identitat
Pensionista    Haurà de presentar la documentació de l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS), de Classes Passives o Militars (ISFAS o MUFACE), al costat de l’original del DNI, passaport o permís de conduir en vigor.
Gent Major Només és necessari el document d’identitat
Mobilitat Targeta de la discapacitat expedida per l’organisme competent
Família Nombrosa Carnet de família nombrosa expedit per l’organisme competent
Família Monoparental Carnet de família nombrosa expedit per l’organisme competent

 3.Quan rebem el teu correu electrònic revisarem la documentació. Si hi ha alguna deficiència (falta algun document, la fotografia no té suficient resolució, etc.), respondrem al teu correu informant-te de la documentació que has d’aportar de nou.

4.    Si tota la documentació és correcta, confeccionarem la teua targeta i respondrem al teu correu per a informar-te de quan pots passar a arreplegar la teua targeta per el Punt del Client de Luceros.

Així de còmode i senzill. Prova el nou servei de sol·licitud de targeta personalitzada de TRAM d’Alacant online.